Friday 21 December 2012

antara kegemaran aku

errrmm . kali nie mau kongsi psal antara kegemaran aku . sebenarnya x tau larhhh nk citerr psal hapeee . mcm bosan jea larr kan klu aku  dok coret2 kat snie . hahaha . tpi aku tetap nk menulis gak . daa nme pown sekadar nk isi mse lapang . tentang life aku skang niee . alhamdulillah . sihat aje and sibuk dengan semester bru niee . ada jeaaa tugasan yg nk kna buat . nme pown student kann '  ape boleyh buat . sepanjang cuty semester sebelum nie . ada jgk larhhh perkara berfaedah yg aku daa buat .



mau tau apakah ianyaa . hahaha . xd larrrr gempak sngt . ak just try2 resepi yg rse mcm mudah nk dibuat . contohnyaa macam puding n kek . setakat yg ak mencuba tuhh . jdi larhh jugak . excited gak larhhh . mcm best jeaaa . buat sekali . rse mcm nk buat lagi . yg untung nya family aku larr . dpat rse mcm-macam . resepi desert yg aku try buat setakat nie bru puding roti milo, puding roti marbel , puding cendol dengan jeli kelapa . kek plak yg jenis biasa2 jeaa . ambik resepi dri makcik kuuu . alhamdulillah jdiiii . gembira x yah ckp larhhh . suka tengok bila orng mkan hasil ape yg aku buat tu . wlaupun x seberape sngt :D


tengok larr ckit hasil nyeaaa . hehe  ;)



yg nie puding roti milo (seleps dipotong)

yg nie sebelum  dipotong . hehehe

puding roti marble . x berpe nk jdi sngt bentuknya .

yg ini kek marjerin + milo . 

kek oreeennnn :D

sme jgk . tyme nieyh aku buat 3 bjik kek ...



Haaa , tuh jeaa larhh gmbr yg sempat di ambil . sekdar berkongsi cerita dan minat jeaaa . kebanyakan resepi yg ak try smua tuhh x termsuk kek larr . hehe . ak amik kat myresepi . tekan jeaaa encik goo (google) . insyaallah klu try . akan menjadiii . tuh jeaa larhh cerita ak kli nieee :)